Instalare și Setare Delivery Manager

Instrucțiuni instalare

  1. Descărcăm aplicația.
    Link-ul pentru descărcare îl puteți obține de la Managerul Memo Express atribuit companiei dvs.
  2. Instalăm.
    Aplicația va instala și Microsoft .NET Framework, Microsoft SQL Server Express LocalDB (dacă la computerul respectiv acestea lipsesc).
    După finisarea procesului de instalare, va apărea o fereastră cu un mesaj de confirmare:
    delivery-manager-instalare-succes
    Suplimentar, pe Desktop va apărea o inconiță nouă.
  3. Generăm Baza de Date.
    Din fereastra de mai sus, apăsăm butonul „Create or Update DB”. Sau, dacă am închis întâmplător fereastra, din folderul C:\Program Files (x86)\Memo Express\Delivery Manager\ deschidem cu contul de Admininistrator (click dreapta -> „Run as Administrator”) fișierul: updateOrCreateDB.bat.
    Așteptăm să se execute fișierul în Windows CMD.
    Va apărea un mesaj „Database update completed successfully”.

Instrucțiuni Setare

  1. Deschidem aplicația Memo Express Delivery Manager.
    Dublu-click iconița de pe Desktop (user implicit Admin fără parolă).
    Vă recomandăm să modificați Username-ul și parola implicită.
  2. Aplicăm Setările necesare.
    Deschidem Administrare->Setări și aplicăm setările urmând pașii:
    – Setați Server URL, User, Password, GUID Entity (veți primi aceste date de la noi);
    – Setați/Creați Default Country: Republica Moldova;
    – Apăsăm butonul Salvează;
    – Apăsăm butonul Get Entity;
    – În secțiunea Entity Settings selectăm Default Item;
    – În secțiunea Template Settings selectăm Template-urile pentru APP, Labels și respectiv Borderou;
    – Apăsăm butonul Salvează și Închide.
  3. Sincronizăm Datele
    În pagina Tools->Sincronizare date, Selectăm să sincronizăm „Catalogs” și „Companies”.

Vă dorim utilizare plăcută a Memo Express Delivery Manager.